Меню KDT
logo.png?_=1461927794
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ ГОРОДА АСТАНА
ru / kz / en
Новости

Көру қабілеті бұзылған оқушылармен жүргізілген емдеу – қалыптастыру және коррекциялық–педагогикалық жұмыстар туралы ақпарат І жартыжылдық 2016– 2017 оқу жылы

Көру қабілеті бұзылған оқушылармен жүргізілген емдеу – қалыптастыру және коррекциялық–педагогикалық жұмыстар туралы ақпарат

/І жартыжылдық 2016– 2017 оқу жылы/

         Мүмкіндігі шектелген балалардың денсаулығын сақтау, психологиялық–педагогикалық қолдау – мемлекеттің басты міндеттерінің бірі. Бұл міндет біздің №10 мектеп–гимназиясында оқитын көру қабілеті бұзылған коррекциялық сы-ныптарда өз шешімін тапқан.

Ата–аналар, мұғалімдер мен медицина қызметкерлерінің бірлесіп жұмыс істеуінің арқасында оқушылардың көру қабілеті қалпына келуде. Күнделікті са-бақтар, арнайы коррекциялық сабақтар (әлеуметтік–тұрмыстық бағдарлау, ке-ңістікті бағдарлау, ЕДШ, ритмика, қалдық көру қабілетін дамыту) біздің оқу-шылардың басқалармен тең құқылы азамат болып қалыптасуына әсер етеді.

ІІ тоқсан соңында коррекциялық сыныптарда 187 оқушы болды: 187 (бас-тауыш сыныптарда 96, ал орта және жоғарғы сыныптар-да 91) 8 сынып  мемле-кеттік тілде оқитын (84 оқушы: бастауыш сыныптарда 41 оқушы, ал орта және жоғарғы сыныптарда 43 оқушы) және 9 сынып орыс тілінде оқитын оқушылар (103 оқушы:бастауыш сыныптарда 54 оқушы,ал орта және жоғарғы сыныптарда 49 оқушы). Оның ішінде 6 оқушы зағиптар сыныбында (1 «Е») білім алуда.

Диагноздары бойынша: гиперметропия, амблиопия, астигматизм–128 оқу шы (бастауыш сыныптарда 64 оқушы, ал орта және жоғарғы сыныптарда 64 оқушы), миопия, миопиялық астигматизм–11 оқушы (бастауыш сыныптарда 4 оқушы, ал орта және жоғарғы сыныптарда 7 оқушы); туа пайда болған патоло- гиялық ауру түрлерімен (нистагм, увеит, глаукома, катаракта)–42 оқушы (бас-тауыш сыныптарда 22 оқушы, ал орта және жоғарғы сыныптарда 20 оқушы).

Барлық оқушылар көру қабілетіне қарай үш топқа бөлінеді:

  • «А» тобының көру қабілеті – 0,01 – 0,3;
  • «Б» тобының көру қабілеті – 0,4 – 0, 7;
  • «С» тобының көру қабілеті – 0,8 – 1.0

Диагноздары бойынша:

сынып

Оқушы саны

Амблиопия, гиперметропия, қыли көз

Миопия, миопиялық  астигматизм

Туа біткен ауру

1 «К»

13

8

2

4

1 «Қ»

9

5

2

2

2 «К»

14

6

-

8

2 «Қ»

9

7

-

2

3 «К»

10

9

-

1

3 «Қ»

10

7

-

3

4 «К»

11

10

-

1

4 «Қ»

13

12

-

1

барлығы

89

64

4

22

5 «К»

13

12

-

1

5 «Қ»

8

7

-

1

6 «К»

10

7

1

2

6 «Қ»

13

6

-

7

7 «К»

12

8

1

3

7 «Қ»

15

7

4

4

8 «К»

6

4

1

1

8 «Қ»

7

7

-

-

9 «К»

7

6

-

1

барлығы

91

64

7

20

жалпы

180

128

11

42

 

Емдік–қалыптастыру жұмыстары түрлері медициналық кабинетте жүргі-зіледі. Кабинетте үш синаптофор мен  Купер лампасы орналасқан.

ІІ тоқсан соңында коррекциялық сынып оқушыларыны дәрігер офтальмо-

лог Мун Г.А. тексерді. Әр оқушының медициналық картасына тексеру қоры-тындысы мен емдеу жолдары, педагогтар мен ата–аналарға кеңестер жазыла-ды. Коррекциялық сыныптардың  оқушылары топтарына қарай медициналық кабинетте әр екі апта сайын плеоптоортаптивті емдеу қабылдайды. Емдеуден соң олар тифлопедагог кабинетіне келеді. Тифлопедагог кабинетінде көріп қа-былдауды және танымдық қабілеттерін дамытуға, қолдың ұсақ бұлшық еттерін жетілдіруге арналған материалдар: лего, мозаика, трафареттер, боямақтар, бас-қа да үлестірмелі материалдар. Кабинетте көздің бұлшық еттерін дамытуға ар-налған көзге арналған электронды бағдарламасы бар 2 компьютер орналасқан. Бұл жұмыс екі тілде (қазақ, орыс тілдерінде) жүргізіледі. Сонымен қатар оқушы лардың тізімі мен осы кабинетте жұмыс жасау кезіндегі есебі жасалады.

         Коррекциялық–педагогикалық жұмыстар сабақтарда да жалғасады. Дәрі–гер–офтальмолог, тифлопедагогтардың ескертулерін ескере отырып, мұғалім–дер сабақ барысында әртүрлі әдістемелік тәсілдерді қолданады, көрнекіліктерді  талапқа сай жасайды. Әр оқушыға жекелей–даралай көңіл бөле отырып, оқушы ның көру қабілеті мен диагнозын басшылыққа алады. Оқушының сабақта шар-шауының алдын алу мақсатында сабақтың жүктемесі мен демалуын кезектес–тіріп отырады. Сабақ ортасында көзге арналған жаттығулар жасалады.

ІІ тоқсан соңына қарай  «А» тобында 80 оқушы (45%): оның ішінде баста-уышта 48 оқушы, ал орта және жоғарғы сыныптарда  32 оқушы; «Б» тобында–40 оқушы (23%): оның 25-і бастауышта, 15-і орта мен жоғарғы сыныптарда;  «С» топта–60 оқушы (32%): 16 оқушы бастауышта, 44 оқушы орта мен жоғарғы сыныптарда.

Сыныптар бойынша көрсеткіш төмендегідей:

 

сынып

Оқушы саны

«А»

«Б»

«С»

1 «К»

13

9

4

-

1 «Қ»

9

6

3

-

2 «К»

14

10

4

-

2 «Қ»

9

7

2

-

3 «К»

10

6

2

2

3 «Қ»

10

5

4

1

4 «К»

11

4

3

4

4 «Қ»

13

1

3

9

барлығы

89

48

25

16

5 «К»

13

3

1

9

5 «Қ»

8

2

1

5

6 «К»

10

2

5

3

6 «Қ»

13

8

2

3

7 «К»

12

5

3

4

7 «Қ»

15

7

3

5

8 «К»

6

2

-

4

8«Қ»

7

-

-

7

9 «К»

7

3

-

4

барлығы

91

32

15

44

жалпы

180

80 (45%)

40 (23%)

60 (32%)

 

Дәрігер–офтальмолог Г.А. Мунның тексеру қорытындысы бойынша бар-лық оқушылардың көру қабілетінде жоғарылау динамикасы байқалды.

 

Сыныптар бойынша көрсеткіштер:

 

Сынып

Оқушы саны

Көру қабілеті жақсарды

%

Сол қалпында

%

Көру қабілеті төмендеді

%

Ауырып қалды

13

8

62%

4

31%

1

7%

 

9

2

22%

7

78%

14

3

23%

9

69%

1

8%

1

9

4

45%

4

45%

 

1

10

6

60%

3

30%

1

10

7

70%

2

20%

1

10%

11

7

64%

3

27%

1

9%

13

7

54%

6

46%

-

баст сын

89

44

50%

38

43%

4

7%

3

13

3

23%

10

77%

8

7

88%

1

12%

10

5

50%

5

50%

13

4

31%

8

62%

1

12

3

25%

9

75%

15

6

43%

6

43%

2

8%

1

6

2

33%

4

67%

7

6

86%

1

14%

7

7

100%

жоғ. сын

91

30

33%

56

62%

4

5%

1

жалпы

180

74

41%

94

52%

8

7%

4

 

180 оқушының көру қабілетінің көрсеткіштері:

  • 74 оқушы көру қабілетін 1 – 3 жолға жоғарылатқан, яғни ол – 41%.
  • 94 оқушының көру қабілеті сол қалпында сақталды–52%. Бұл көру деңге-

йі – 0,8 – 1.0. Оқушылардың диагноздары – миопиялық астигматизм.

  • 8 оқушы көру қабілетін төмендетіп алған, бұл – 7%.
  • 4 оқушы (Таупих Расул (1К), Мусин Мадияр (2Қ), Құдайберген Тілеген (3К), Амангелді Аяулым (7Қ)): ауырып қалуларына байланысты тексеріл-меді. Ал Алдажанова Дәлел үйде оқу бағдарламасы бойынша оқиды.

 

Әсіресе, мыныа сынып оқушылары  өздерінің көру қабілеттерін жақсартты немесе  сақтап қалды:

  • 1Қ (сын.жет.Беркіимбаева Г.Қ.), оқушылар көру қабілетін жақсартты (22%)  және сақтап қалды (78%).
  • 3К (сын.жет.Исабаева Д.С.), 60%  жақсартты және 30% сақтап қалды.
  • 4Қ (сын.жет. Байжұманова А.Ж.), 7 оқушы (54%) көру қабілетін жақсарт-са, 6 оқушы (46%)  сол қалпында сақтады;
  • 5К (сын.жет.Балғожина А.Х.), 5Қ (сын.жет.Кәрімғожина Н.М.), 6К (сын.жет.Аубакирова Д.К.), сыныптағы барлық оқушылар 100% көру қа-білетін жақсартып не сақтап қалған.
  • 7К (сын.жет.Әмірғожина Қ.Т.), 8К (сын.жет. Мусина Ж.В.), 9Қ (сын.жет. Гидебаева М.К.)  50 не одан да көп пайыз оқушы көру қабілетін сақтаған.

Жақсы көрсеткіштер: 1Қ сыныпта Амантай Алиби, Маликова Замира,

1К сыныпта Айтбай Рауан, Карабаспакова Диана, Амренова Самира, 2К сынып-та Канниев Даннат, Грохольская Саша, 2Қ сыныпта Ержанова Аяна, 3Қ сынып-та Құлыяс Фатих, Жексенбі Ерасыл, 3К сыныпта Заромятнов Никита, Кан Катя, 4Қ сыныпта Мырзатай Аружан, Балмагамбетов Алмас, 4К сыныпта Денисов Никита, Марат Ертай, Шайкен Даниял, 5К сыныпа Лой Лиза, 6Қ сыныпта Оспа-нов Ерсайын, 6К сыныпта Сабитов Аслан, 7К сыныпта Харченко Юлия, 7Қ сы-ныпта Махметова Сабина, Ардакұлы Алибек, 8К сыныпта Гаврилина Лера.

Көру қабілетін қалыптастырудың салыстырмалы мониторингісі (І тоқсан   мен І жартыжылдық бойынша):

 

 

Демек 92% оқушылар көру қабілетін жақсартты немесе сол қалпында сақ-тап қалды, ал 8%  төмендетті.

Демалыс кезінде 5 оқушы стационарда қосымша ем алды. Жартыжылдық-та 6 оқушы (Уалиев Адай (6К), Аширова Алия, Тимурзиева Хава (7К), Әбді-ғалым Әбдіуахит, Мұстафа Абдұлла (7Қ), Дякун Илья (8К) көзілдірігін шешті, бірақ әлі де болса дәрігер–офтальмологтың бақылауында болады.

 

Ұсыныстар:

 

  1. Ата–аналар мен сынып жетекшілері оқушыларының көзілдірікті киюін және кейбір оқушылардың окклюдор тағып жүруін, кестеге сай емделуге және тифлопедагог кабинетіне барып, емдік жұмыстарды жалғастыруын қатаң бақыласын.
  2. Коррекциялық сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдер ата–аналармен бірле-сіп оқушылардың көру қабілетін сақтау мен қалпына келтіруге өз жұмыс-тарын бағыттасын.

 

  

  
   

  

   

 

Тифлопедагог:                Магауина К.К.

                


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь